رویدادها آرشیو خبر ها
بازگشت دوباره ی مانژو به یوونتوس ؟ بله احتمال دارد

بازگشت دوباره ی مانژو به یوونتوس ؟ بله احتمال دارد

روز پنجشنبه، هواداران یوونتوس خبر بازنشستگی ماریو مانژوکیچ را از طریق رسانه ها دریافت کردند. شاید اخباری قابل درک با توجه به سابقه ی وی در دو سال گذشته باشد، اما هنوز یک خبر غم انگیز است.

 

طرفداران بیانکونری همیشه به این بازیکن متعصب علاقه داشتند که همیشه در حالی که پیراهن سیاه و سفید را بر تن می کرد، با تمام وجود بازی می کرد.

 

مهاجم سابق بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در تابستان 2015 به یوونتوس پیوست و در دوران ماکس آلگری به ستونی برای این باشگاه تبدیل شد. با این وجود، مائوریزیو ساری تصمیم گرفت او را پس از انتصاب در سال 2019 منصرف کند و عملا بخش مهمی از دوران بازیگری را پایان دهد.

 

مانژوکیچ دوران کوتاهی را در قطر گذراند و شانس خود را در سری A بار دیگر در میلان امتحان کرد و با وجود پیشنهاداتی برای این فصل، مهاجم متعصب تصمیم گرفت فوتبال را پایان دهد.

 

با این وجود، این می تواند سرآغاز فصل جدیدی بین ماریو و یوونتوس باشد. بر اساس اخبار منتشر شده:

 

رابطه عالی مانژوکیچ با آلگری می تواند منجر به پیوستن او به کادر فنی مربیان شود.

 

علاوه بر این، این خبر توضیح می دهد که چگونه پیوند بین این بازیکن و باشگاه هرگز قطع نشد، همانطور که چند هفته پیش در اودینزه مشاهده شد، زمانی که مهاجم سابق در حال تشویق هم تیمی های خود از روی سکوها و حتی سرودن سرود باشگاه پس از آخرین گل کریستیانو رونالدو دیده شد.

 

با این وجود پیش بینی می شود که این بازیکن سابق یوونتوس، به زودی به کادر فنی یووه اضافه شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: